środa, 6 marca 2019

Ten mężczyzna Jodi Ellen Malps




Opis książki :
''Ava O’Shea dostaje intrygujące zlecenie: ma urządzić wnętrza zabytkowej posiadłości pod Londynem. Rezydencja zaskakuje przepychem, lecz jeszcze większym zaskoczeniem jest jej właściciel. Ava spodziewa się nudnego podstarzałego snoba, a spotyka młodego, oszałamiająco przystojnego i zdumiewająco pewnego siebie faceta – Jessego Warda.
Ten Mężczyzna, nawykły do zaspokajania swoich najśmielszych fantazji, budzi w niej obezwładniające pożądanie. Lecz Ava czuje, że za jego pogonią za przyjemnością kryje się jakiś niepokojący sekret.
Instynkt podpowiada jej, że powinna uciekać. Lecz Jesse Ward nie zamierza pozwolić jej odejść...''

źródło: http://www.wydawnictwoamber.pl/kategorie/beletrystyka/erotyka/ten-mezczyzna,p1561



Sięgając po książkę ''Ten mężczyzna,, Jodi Malps byłam odrobinę negatywnie nastawiona,a mianowicie obawiałam się kolejnej powieści typu ''Piędziesiąt Twarzy Greya".Ostatnimi czasy zostało napisane naprawdę bardzo dużo książek praktycznie opartych na Greyu: Milioner i zwykła dziewczyna spotykają się u niego w biurze no i się zaczyna zabawa w doma i sub .. No ale ile można czytać o jednym i tym samym różniącymi się zaledwie imionami i miejscami.Na tę książkę trafiłam przez przypadek, wracałam z Poznania, weszłam do księgarni chwyciłam pierwszą lepszą książkę spiesząc się na pociąg. W pociągu biorąc się za czytanie pomyślałam: O nie znowu to samo Grey nazywający się Jesse i Ana nazywająca się Ava. Już po pierwszych stronach zaczęło się okazywać że chodzi o to samo, ale jak mówią Nie oceniaj książki po 1 rozdziale czytałam. I bardzo dobrze zrobiłam. Książka jest niesamowita, pełna tajemnic, namiętności . Sceny między bohaterami nie są aż tak perwersyjne i wyjęte z bajki. Jestem zachwycona już dawno szukałam czegoś innego w literaturze erotycznej, czegoś bardziej realnego, lekkiego, śmiesznego, tajemniczego.Zupełne przeciwieństwo Greya, Jodi pokazała, że można napisać o tej tematyce nie uwzględniając BDSM oczywiście sceny seksu są i to sporo, ale są bardziej realne.Nie ma ich za dużo ani za mało jest w sam raz i są przeplatane z jakąś fabułą.Czytając nie czuje się obrzydzenia jak w przypadku wielu innych książek w których autorów poniosła fantazja.Książkę czyta się lekko, są sytuacje śmieszne, dialogi między bohaterami i nie tylko.Jedno jest pewne jak już sięgniecie po książkę Jodi nie będziecie mogli przestać czytać tak jak ja. Szczerze polecam.


Annie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz