czwartek, 10 lipca 2014

KONKURS WAKACYJNY

No i kochani pora na jakiś konkursik ! Mamy wakacje ! I z tej okazji ja i Hazel postanowiłyśmy zorganizować nasz pierwszy konkurs z nagrodami rzeczowymi ! Ale o tym później najpierw zasady :

Aby wziąć udział w konkursie musisz zrobić te kilka naprawdę prostych rzeczy:

1.Polubić naszą stronę na facebook'u
2.Udostępnić nasz link do konkursu na swoim blogu lub stronie
3.Odpowiedzieć na proste pytanie : W jakiej krainie lub miejscowości z książki spędziłbyś/abyś swoje wakacje i dlaczego akurat tam? Wypowiedź minim. 150 słów.
4. Odpowiedź na pytanie wysłać na mój email: ania1214567@wp.pl
5.Zostawić komentarz jak we wzorze : 
Biorę Udział !
e-mail: 
link do udostępnionego baneru

6.Czas trwania konkursu : 10.07-01.08.2014

7.Wyniki najpóźniej 2 tygodnie po zakończeniu konkursu
8.Obserwować naszego bloga :) 
A teraz nagroda otóż są dwie nagrody:
1.Kolczyki ręcznie robione
2. Przewodnik Nocnego Łowcy 


Powodzenia ! 


Baner:



Annie i Hazel

8 komentarzy:

  1. ymm może coś napiszę na konkurs i wyślę za jakiś czas :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zgłaszam się :)
    mail: dominika.justyna@poczta.onet.pl
    baner: http://czytelniadominiki.blogspot.com/p/koknursy.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Biorę udział!
    email: xdnatala@gmail.com
    http://faaantasyworld.blogspot.it/p/konkursy-w-blogosferze.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Biorę Udział! Bo kusi mnie ten przewodnik <3
    e-mail: marcela32@onet.eu
    link do udostępnionego baneru: http://mirror-of--soul.blogspot.com/2013/02/konkursy.html

    Meil z odp. wyślę, jak tylko coś wymyślę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Biorę udział!
    email: justyna238@spoko.pl
    link w zakładce konkursy: http://wyznania-czytelniczki.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na fb polubię jak usunę wirusa, bo mi na razie blokuje tego typu stronek :(( I nie da si zaobserwować ;( nwm czemu

      Usuń
    2. heej, polubiłam już ;) udało mi się wejść - cud :D tzn, chciałam polubić, ale patrzę - już polubione :D

      Usuń